7 thoughts on “The Flaneur (Gökhan-Kübra)

  1. Fragmaniniz cok guzel olmus. Kubra afiyet olsun simit guzel duruyor 🙂 the flaneur yazi karakteri daha farkli olabilir daha bold ve seffaf ya da bilmiyorum 🙂 Final ürünü merakla bekliyorum elinize saglik.

    Liked by 2 people

  2. Yazı karakteri kemalinde dediği gibi daha kalın ve dikkat çekici olabilir çünkü müziğinde ritmi yükseliyor göze zayıf geldi o nedenle ama genel manada beğendim emeğinize sağlık hele o simitin ısırılış sesi … sonrasında modun yavaş yavaş düşmesi devamında neler olacak acaba diye kişide merak uyandırıyor .. bir sonraki aşamanızı heyecanla bekliyorum 🙂

    Liked by 2 people

  3. tam fragman tadında olmuş pek yakında dercesine 😃 hayatın içindenlik kısmını bu kısacık kesitte bile hissettim . Verdiğiniz mesajda çok manalı olmuş.hepimiz çoğu zaman bir simit alıp şöyle bir etrafı incelemişizdir. Karakterle kendimizi özdeşleştirmemiz açısından güzel bir başlangıç olmuş .Bu sayede benim göremediğim şeyleri o görmeye başladığı zaman , hissettirdiğiniz yakınlıkla belki o çerceveden bakabiliyor olmam kolaylaşacak . Açıkcası bende merak ve heyecan uyandırdı ki merak ettiğim projeler arasında . Teknik olarak filmin yavaslatılıp mekanı ve hareketleri algılatabiliyor olmanız başarılı olmuş . Yazı tipi arkadaşların dediği gibi daha sonraki aşamalarda içerikle alakalı olarak değişebilir . Başarılı buldum . Ellerinize sağlık tebrikler devamını heyecanla bekliyorum :))

    Liked by 2 people

Yorum bırakın